از دوشنبه به مدت ۱۰ روز

فراهم شدن نخستین امکان واریز وجه برای اولویت های اول تا سوم طرح پیش فروش ایران خودرو

فراهم شدن نخستین امکان واریز وجه برای اولویت های اول تا سوم طرح پیش فروش ایران خودرو

لوازم فلزی: طبق آخرین اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، با مشخص شدن نتایج منتخبان طرح فروش اخیر ایران خودرو، امکان واریز وجه برای منتخبان عادی دارای اولویت های اول تا سوم در طرح پیش فروش اخیر از روز گذشته (دوشنبه 19 شهریور ماه) به مدت 10 روز (تا روز پنجشنبه 29 شهریور ماه) فراهم گشته است.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، بعد از مشخص شدن نتایج منتخبان عادی طرح اخیر فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، فهرست نهایی منتخبان منتشر و برای برندگان پیامک ارسال شده است.
بر همین اساس، ایران خودرو از روز گذشته (دوشنبه ۱۹ شهریور ماه) برای اولویت های اول تا سوم (دی، بهمن و اسفند ماه سال جاری) متقاضی طرح پیش فروش محصولات این شرکت، امکان واریز وجه را به مدت ۱۰ روز (تا ۲۹ شهریور ماه) فراهم نموده است.
براین اساس منتخبان مشمول و دارای شرایط اولویت های اول تا سوم (دی تا اسفند ماه سال جاری) که منتخب طرح پیش فروش عادی هستند و پیامک دریافت کرده اند، می توانند طبق جدول های مربوط به خود، بر طبق نوع خودرو، وجه پیش پرداخت خودروی خود را واریز نمایند.
این مهلت واریز وجه علی الحساب از روز دوشنبه (۱۹ شهریور ماه) شروع شده و تا آخر روز پنجشنبه (۲۹ شهریور ماه) ادامه دارد.
جدول مربوط به اولویت های اول تا سوم طرح پیش فروش اخیر گروه صنعتی ایران خودرو به شرح زیر است:






شایان ذکر است که متقاضیان بایستی بمنظور واریز وجه خودروی خود بوسیله سایت فروش ایران خودرو اقدام نمایند و تا قبل از دریافت پیامک از طرف ایران خوردو، امکان واریز وجه نخواهند داشت.
تاکید می شود وجه واریزی فعلی، مبلغ علی الحساب خودرو است و قیمت نهایی، بر طبق آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد، محاسبه و با ارسال دعوتنامه مجدد برای مشتریان، گرفتن خواهد شد.
مهلت واریز وجه ۱۰ روز در نظر گرفته شده است و عدم واریز در زمان مقرر توسط متقاضی، به منزله انصراف خواهد بود و اولویت وی، حذف خواهد شد.



منبع:

1403/06/20
11:11:44
5.0 / 5
1908
تگهای خبر: خودرو , سایت , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
لینکهای لوازم فلزی
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی