پاكمهر:

مطالبات کشاورزان پرداخت گردد

مطالبات کشاورزان پرداخت گردد

لوازم فلزی: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن فصل کاشت و نیاز خرید بذر و کود و سموم از طرف کشاورزان برای کشت سال آینده خواهان پرداخت مطالبات کشاورزان شد.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، محمد پاکمهر نماینده مریم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواهان تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران شد و اظهار داشت: کشاورزان گندمکار کشور بابت تاخیر پرداخت مطالباتشان گله مند هستند چونکه بیشتر آنها بدهکار بازار هستند و صورت خودرا با سیلی سرخ نگه داشته اند.
وی ادامه داد: فصل کاشت فرا رسیده است و کشاورزان همچنان بدهکار بازار هستند و مطالباتشان پرداخت نشده است درحالی که آنها باید بذر و کود و سموم مورد نیاز خودرا برای کشت سال آینده شروع کنند. کشاورزان نسبت به کمبود کود شیمیایی، تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی مورد نیاز، تامین و اختصاص ادوات کشاورزی در امتداد مکانیزاسیون بخش کشاورزی خصوصاً تراکتور و پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی خصوصاً برای ادوات کشاورزی گله مند هستند و باید به داد آنها برسیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همین طور اشاره کرد: متاسفانه در سال جهش تولید با مشارکت مردم در بعضی از استانها برای تعریض راه دسترسی به مزارع کشاورزی همکاری خوبی در وزارت جهاد کشاورزی صورت نمی گیرد و همچنان مقاومت وجود دارد.



1403/06/25
15:36:54
5.0 / 5
42
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لینکهای لوازم فلزی
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی